sobota 19. října 2013

nejlepsi storka tohodle leta.jen pro otrle a verici!!!

Tak jako kazdej rok i tendle rok sem se vydal stopem do francie na vynobrani.Stopovani mam rad a pisu o nem i v jinem prispevku tady.
Tak sem vyrazil s prahy nedeli odpoledne s metra hurka je pekne misto na stopa smer plzen norinberg atd.... stopoval sem asi 10minut chytnul sem rovnou norinberg, pekni, pak sem chytnul dodavku nemcu dredaru delaji hlinene omitky tak sme si vymenili adresy a pohodicka. po ceste sem si spival meditoval metta  a,tak ruzne.prespal sem u jedne pumpe v pulce nemecka a druhej den se vydal na dalsiho stopa smer dijon. No cesta predemnou daleka jeste, ale darilo se, vzdy stop tak na 200km a pak hodka dve pausa, vecer sme uz byl nedelako baselu na pumpe, kde sem se dostal do slepeho bodu. mnel sem odbocit drive ale ridic uz nestihl takze sem stal na pumpe smer basilej a nikde zadne francouzke auto. zacalo se stmivat a rikal sem si ze no dneska to uz tady zalomim.
V tom mi zastavila zenska asi tak 58 auto plne nakupu ze prej jde s polska je svicarka a ze ze mne hodi do franie ,ne az do dijonu ale do francie, tak sem se dal s ni do reci a ona na mne stale zirala jak sem mladej a ze mam pekne dredy a ze sem jak jeji syn. ze prej nemysli na eros, ze prej potrebuje neco splatit a proto je k lidem hodna. tak sme se bavili vesmes o vecech mezi nebem a zemi o stesti radosti  az prislo k mistu kde mne mnela vyhodit a chtela po mne abyc ji dal kousicek sveho dredu. rikam si carodejnice jedna stara.ale rikal sem si ze i rozdavat je treba a teda ustrihl sem ji asi 2cm dlouhi kousek myho dredu jako cena za tu cestu co mne svezla. Ona na mne vytahla obalku ze at do ni nekoukam ze to mam jen tak aby se nereklo. vyhodila mne na pumpe a jela dal. No v obalce bylo 50Euro a ja sem byl ve francii, takze sem v kapse i s tema svyma penezma tadka 52 Euro. Kdo neveri at neveri, kdo chce stopovat at stopuje, ja stopuji dal uz 15 let,ale takovydle darek sem este nedostal.
peknej stop vam preji take!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat