úterý 28. července 2015

fcb a co dál?

Inu po letech zistuji, že moc reálních přátel nemám a nejlepší spůsob jak žít v realitě je žít reální život z reálnými lidmi. Čím více člověk tráví času na fcb tím méně jej tráví s reálnými lidmi. Ale vždyť na FCB sou všichni.... Ne nejsou a když tam nebudu ani já nic se nestane.Myslím si že jediné co se stane, že začnu žít život reálněji..... Kdo chce mne najde u mne na blogu a na mailu nebo osobně.
FCb také živí vzpomínky živí virtualitu, která má daleko od reálního světa.
Jak chcete vnímat přírodu a lesy a procitovat boží energii , když jste stále rozptýlení laikama a postama které sou o hovnu?
I stalo se mi v jedné skupině a to jsem členem jen pár skupin , že jeden člověk tam měl více nicků takže takže když byla diskuse ty virtuální ostatní podporovali názor toho jednoho neboť to byl on sám kdo psal za ně. Tak jsem napsal adminovi toho fóra ať takové jednání postihuje a aspoň na chvíli zablokuje daného loupežníka a nic. tak jsem se ze skupiny odhlásil, Na co tam být když názory tam propagované mohou být ovlivněné tím že někdo vystupuje v zájmu zachování vlastního ega pod více nicky. A pak jsem zjistil že jsem členem žádné skupiny..... a že vlastně tam již vůbec nemusím být.
Ono kdo chce ať si mne najde  a osobně pokecáme, ale těch moc není, tak se jdu radši věnovat těm kteří se mnou osobně jsou. A hlavně sou reální, smrdí jim z huby, můžu se jim koukat do očí a vědět co mají za lubem a v mysli a v duši.... Viva la realita

Žádné komentáře:

Okomentovat