pátek 16. října 2015

Stěhovací

Sem si řekl že se přestěhuji, ale žena moje ani slyšet, rok to trvalo a pokorně jsem sklopil uši. Žena moje teď potřebuje něhu, klid a pohodu a ne stresy stěhovací a nálady moje a přednášky na téma sociální vyloučenosti místa kde žijeme. Už je to asi tak. I fasádu sem začal opravovat, že prý kdybych to tu prodával tak aby se zvedla cena. A ejhle kus sem opravil a říkám si že už sem tu toho tolik opravil a udělal , že odejít by asi byla škoda.Že jediné co tu chybí sou lidi a sdílení. Tak sem se rozhodl i za cenu druhého auta že budeme jezdit a navštěvovat všechny možné kamarády aby jsme nějaký ten sociální kontakt měli.
A Neděli budeme slavit a né v kuse jen makat kolem domu.
Bůh makal 6 dní a sedmí odpočíval, tak proč ne v neděli odpočívat, přemýšlet nad smyslem svého konání a tak různě.
 A Trnkovište , že zahrady třeba se o ně starat aby děti moje měli co jíst a hlavně že je to naše se zahrádky a zdravé a čerstvé a bio a vůbec.
Boží cesty sou nevypočitatelné
Bůh se nejvíce směje, když lidi plánují
Mám rád to že člověk ráno vstane a neví ješte co mu život a den připraví....
a Každý den vychází slunce a každý den je něco nového
A poděkovat Bohu za to že to dokáži přijímat s radostí
Je toho tolik co mám za sebou a
Je toho tolik co mám ještě před sebou
Děkuji Bohu
Děkuji své ženě
Měli by jsme více děkovat a být vděční než aby jsme jen žadonili, že nám chybí todle a támhle to.
Když si pročteme otčenáš, tak v celé modlitbě Boha prosíme je jednou a to o Chleba , zbytek jen děkování Bohu.
Ještě jednou Děkuji.....


Žádné komentáře:

Okomentovat