pondělí 6. července 2015

trpazlík a bůh

Inu setkávám se s bytostmi?
Inu v životě jsem jsem již potkal trpaslíka, rozmlouval se stromem a jednou jsem se rozplynul v údolí, které mne naučilo jednu píseň. Vždy to bylo hodně tiché až éterické, bylo to nejasné, jakoby to mluvilo cizím jazykem. Vždy mi to něco dalo, něco ale předci.
I jednou při mém šamanském bubnování a pohroužení se do pod-světa kde mne čekal můj průvodce. I optal jsem se jej na Boha na Krista, jestli žil či jak to s ním je.
I ocitl jsem se v zahradě rajské zahradě, palmy a vše možné a ejhle ježíš seděl pod stromem a vegetoval. Inu pokecal jsem s ním trochu a začal jsem v srdci cítit že tam je. každé ráno vstaneš a je tam, když se miluješ tak cítíš že je tam taky a pomáhá ti překonat tvé ego.Jaké to je když tam je.?
Je to silné, ty zážitky sou silnější než nějaký trpaslík, nebo rozmluva se stromem.
Je silní jasný, občas když nevím tak odpoví na otázku, ale moc se neptám, vše podstatné je v knize o něm....
Proč to píši....
kdysi jsem čítával o rozmluvách se zvířaty se stromy ale vždy to bylo těžké, hodně těžké,  a podařilo se to jen občas, jen málokdy a kdys jsem si četl rozpravy lidí který o tom psali, no jakoby si vymýšleli, jakoby si tam něco přidali nebo nevím, ale zážitek dotknout se přímo Boha vědět že je tu se mnou je hodně silnější, než s trpaslíkem kterého stvořil stejně ten Bůh.
Na co rozmlouvat s stromy když můžu rozmlouvat rovnou s jejich stvořitelem...
Na co rozmlouvat s anjelama když můžu rozmlouvat rovnou s jich stvořitelem

Nejvyšší přikázání je MILUJ svého boha s celého srdce.
Bůh je vše kolem mně, je to vše zjevné i zjevené, je ve stromě, i v lesní víle, i v ve světe, v trápení, v bolesti, ve smutku. A naučit se ho milovat je naučit se milovat vše kolem mne, vše ve mně, vše co stvořil. milovat trpaslíky stromy, přátele i nepřátele, bratry i vrahy.

Od té doby chci li rozmlouvat s bytostí aby mi poradila či pomohla mluvím rovnou s ním, je to pro mne lepší.
Každý má ale svou cestu....

Žádné komentáře:

Okomentovat