úterý 13. června 2017

zpatky v kraji a s bohem se nesmlouva

Po skoro roku, dojizdeni do prumyselne zony za praci sem to vzdal. Jiz se mi to nevyplaci a vyslisel sem hlas bozi a jsem zpatky doma v kraji. Nejak my to chybelo, rozmlouvt s lidma o jejich problemech, casteji se stykat se sousedama a potkavat nove lidi v tomto bohem zapomenutem kraji.
v utery vypoved ve stredu uz sem postrikoval stromky s dvoma romy s dobre vody. Tomu rikam socialni pracovnik.

S bohem se nesmouva

Inu v patek sem stratil penezenku a v ni penizky a taky doklady. ale jakozto nevysim moc na tom materialnu zjistil sem to az  sobotu. A v sobotu hledam a hledam celi dum sem prohledal tak nic. Tak musi byt na benzine, jedu tam a sacuji vsechny pangejty a pritom se modlim a tak trochu nadavam. Rikam si. Boze v te praci bych mel skoncit, uz mne tam peskuji, hlava mne boli, peniz uz je to mali, jen ja vzdy cekal na tvoji vuli, ne pane nechci zjednavat.
hledal sem asi dve hodiny, takzeme pohrouzeni do rozmluvy se prohlubovalo.
Tak Boze ted se muzes vyjevit, ukazat, kdyz tu penezenku najdu tady nebo doma bude to pro mne znamenim, abych se vratil zpatky domu a sel do prace tam.
tecka domluveno. hledam dal ale nenachazim
a tak prichazim v sobotu vecer domu, zniceni a unaveny a bez penezenky. V nedeli rano este prohladavam doma posledne beznadejne mista, ale je mi jasne ze sem prisel o peniz i doklady. A zrazu zvoni telefon. pry penezenka se nasla uprostred vesnice.
Nekomu to nedalo a v nedeli ji sel hodit primo k nam na do obce do prostred silnice, aby ji proste nekdo nasel. Penize nikde, ale doklady vsechny....
A ja sem vedel, ubehly dva dny od straty a percento ze se po dvou dnech v nekom pohne svedomi a vrati mi penezenku je nulova. Buh zapracoval a ja plnim svou dohodu a hnedka davam v praci vypoved. stejne ve skusebni dobe .

A zivot jde dal a  skoncila jedna etapa, mozna kdyz nebude kde pichnout se opet vratim do prumyselne zony ale uz chci zustat u nas v kraji....

Žádné komentáře:

Okomentovat