středa 20. listopadu 2013

ptak co ma kridla

ptak co ma kridla
chci bit
ptak co muze litat
chci bit
ptak co leti kam si chce
chci bit

nechci bit v kleci
nechci bit zavrenej
nechci bit pod zamkem
nechci bit znasilnovanej
falesnym slovem o lasce

chci zit
chci dychat zhluboka
chci rano zdravit slunce
chci se venovat svemu vnitru


zivot ma bejt oslavou boha
ne smutecny pruvod

zivot ma bit gejzirem radosti
a ne hrou na lasku ktera boli

laska ma prostupovat a uzdravovat
ne ublizovat a bolet

Laska to slovo
slovo ktere tolik boli
slovo ktere ma bezpocet podob
slovo ktere se neda naplno zrezlizovat

vzdy se jen priblizis a zase padas na hubu
sotva se postavis uz zase ses na zacatku cesty
laska je v nas ne v tom druhym
laska neexistuje,existuje jen vecna pravda
o tom ze sme tady a ted a
laska je jen to ze ten pocit radosti ktery spolu sdilime
o te vecne pravde

o kolikrat zamilovanej
kolikrat zklamanej
kolikrat hlavu z popela
zvedam nahoru
zivot je krasnej
laska je krasna
pravda je krasna

Žádné komentáře:

Okomentovat