úterý 17. března 2015

Zlatá kadibudka

Mám novou práci. Jsem v terénu ale jednou za týden jsem 4 hodiny v kanceláři.  Sedím v kanceláři a říkám si že musím, že já blbec sem nešel na velkou doma pěkně na kadibudce. Tak rychle jdu. spláchnu, stejně to špatně splachuje a jeden kus tam zůstavá, tak splachuji po druhé. Je tam špatně udělané větrání. nechám ho zapnuté a jdu do kanceláře. Přes dveře slyším jak paní s vedlejší kanceláře jde na chodbu a řve "to je smrad" a už slyším nějaký ten šílený sprej citronový či jaký určitě sračka největšího zrna jak to tam vystříkává. 

Určitě sem jí svým smradem zkazil cely den......  Zlata kadibudka, cítíš kolem sebe vůni rostlin, lísky, a bezu co roste hned opodál a bříza také. Slyšíš u toho ptáčky zpívat. Jo v zimě to je horší, ale je to důvod proč vyjít ven , připravit se na ten obřad kdy ze sebe soukáme pár kusů hmoty která se pak promění opět v hlínu. Ze života chceme vytrhnout vše zlé, a čím více, tým více se to vrací zadními dvěřmy. Nechceme a nemáme rádi smrt, bolest, smrad a kadibudku...... To je doba.  Příště kašlu na kancelář. Již 10 let mám doma kadibudku, před tým sem měl taky a nemíním to změnit. Před měsícem u nás byla tchýně, to bylo povyku, kvůli kadibudce, že prý je tam zima a fouká na zadek atd atd atd.... Nepřesvědčili mne abych udělal stavební úpravy. Je jaro a já chci pozorovat přírodu, slyšet ptáčky , sázet na zahrádce a ne si celý život budovat svůj hrad.....
Sláva kadibudce, ten pocit že v klidu si uděláš potřebu. ten smrad je v mžiku pryč  vítr ho odvane..oo sláva kadibudce.....

Žádné komentáře:

Okomentovat