sobota 3. září 2016

Zahradník je to převeliký

Bůh můj, jenž vyslyší mé modlitby,
ten který drží nade mnou svou ochranou ruku,
stvořitel všeho co znám,
ten co mi daroval ženu mých snů,
tobě patří chvála.

Mesiáš jenž umřel abych
já mohl svobodně žít,
ten co hlásí
návrat do jednoty.

Ten jehož Duch se na mne vylil,
ten kterého ráno potkávám
na cestě do práce,
ten jenž se o mně stará
jako o svého.

Zahradník je to převeliký,
jeho zahrady se táhnou celou zemí,
a moje malinkatá zahrádka je
jen zrnko písku v moři.

Jemu patří sláva i chvála,
jemu patřím já i můj dům,
jemu chci naslouchat,
a žít s ním v jednom domě.

Nezavírat ulitu svou,
ale do ulic, do hospod,
všude sou lidi, toužící po lásce
jeho láska je zadarmo a navěky.

Jeho láska nestojí peníze,
není to to drahý kurz o milování,
je to vysoká škola lásky,
a školné se neplatí.

Žádné komentáře:

Okomentovat