pátek 4. října 2013

prenositelnost vlastniho pocitu stesti , sobestacnost a vesela skromnost

Minulý rok jsem si uzival opojen vlastním stestim, které j sem si vytvoril doma v Tisove. 8let zde bydlím a pomalu jsem si vybudoval, spolecne s kamarady jsme opravili dum, a pomalu sem šplhal za svým snem a to o soběstačnosti. A minuly rok jsem si ho skvěle uzival, zimu sem strávil meditacemi a cvičením jogy.
Jen ze z jara prislo zamilování a pozdeji s ním snaha mé milé o to abych se přistehoval k ni a zjistil sem ze kdyz j sem u ni vůbec nejsem z toho vysmatej a uz vůbec nefunguje moje filozofie o vesele skromnosti a  ze,  je aplikovatelná jen na tisovou a nikde jinde.
Poslední dny premyslim nad tim kde se stala chyba, kde sem pochybil a nebo zda to vlastne chyba nebyla a ze vzdy trva kim si clovek vybuduje kolem sebe prostredi ktere mu vytvari pocit spokojenosti a radosti se zivota.
Stale nad tim medituji a neprisel sem k jednoznacnemu zaveru.
Vim ze vetsina lidi zije na jedním miste a kdyz se prestehujou tak nejsou stastny nejsou spokojeny, otazka je jestli to plati i na mne.
No inu nezbyva nez zkusit to co zivot prinasi a to snazit se opet vratit veci tam kde byli a uzivat si spokejenosti v tom prostredi ve kterem sem byl spokojenej a stastnej. Dale ale vyvstava otazka kterou navozuje tantra  a to ze 'ses li stastnej na jednom miste muzes byt stastnej vsude' , otazny pak je , jestli ale pak chvili trva kim ses tam stastnej a nebo je to celkove na delsi dobu.
Mozna ze to ani nefunguje vsude a tantra v tomdle zmyslu nemluvi, urcite existujou mista a lidi ci jejich spolecenstvi kde se proste nedokazes uvolnit a spokojene zit, a nebo jo ,ale to uz si na jinim levelu a otazka zase pak zni jestli takovej level chces nebo chci a nebo ne.?
Nezvaluji nic na moji milou, naopak byla to moje chyba a soucast mojej cesty abych pochopil ,ze to co jsem si vybudoval doma je neprenosne. To uz sem tedka pochopil, tedka zbejva jit dal cestou kterou mi prychystal zivot.
Mozna ze na todle tema napisu nekdy vice az vice pochopim a  precitim .
A jak to mate vy......?

Žádné komentáře:

Okomentovat