pondělí 17. srpna 2015

jeden týden bez dredů

Hnedka ráno po svatební noci, jsem shodil dredy, ostříhala je má milená a já ted píši report po týdnu bez vlasů. Inu po 14 letech je to změna. Musím si najít svůj styl oblíkání a tak šecko. Ani mi nevadí reakce lidí který mne jako dredaře znalo ale spíše já mám takový zvláštní pocit.
Jdu po ulici, nikdo se za mnou neotáčí
tvářím se jako duch když jdu, jakoby bych byl průsvitní
takže se poflakuji městem a klídek.
zpomínky na věci dávno minulé taky jaksi s vlasami odváli někam v dáli
a citím se jak znovuzrozen. Ustřihl jsem svojí minulost, to je to co jsem udělat, jak materiálně tak i vnitřně a cítím se lépe.
Jak je psáno v knize kazatel

  • Všechno má určenou chvíli a veškeré dění pod nebem svůj čas:
  • 2Je čas rození i čas umírání, čas sázet i čas trhat;
  • 3je čas zabíjet i čas léčit, čas bořit i čas budovat;
  • 4je čas plakat i čas smát se, čas truchlit i čas poskakovat;
  • 5je čas kameny rozhazovat i čas kameny sbírat, čas objímat i čas objímání zanechat;
  • 6je čas hledat i čas ztrácet, čas opatrovat i čas odhazovat;
  • 7je čas roztrhávat i čas sešívat, čas mlčet i čas mluvit;
  • 8je čas milovat i čas nenávidět, čas boje i čas pokoje.

Žádné komentáře:

Okomentovat